
Słodycze reklamowe to niezwykle rozbudowana kategoria produktów. Zalicza się do niej między innymi pakowane pojedynczo czekoladki o różnych kształtach i smakach, tabliczki, praliny, bombonierki, trufle oraz cukierki. W ostatnim czasie bardzo dużą popularnością cieszą się lizaki. Słodkości te wzbudzają pozytywne emocje, a to ze względu na fakt, iż większości z nas kojarzą się z dzieciństwem. Takimi słodyczami z chęcią zajadają się zarówno dzieci, jak i dorośli. Dostępne są one w rozmaitych kształtach, smakach oraz kolorach. Ich cena jest na tyle niewygórowana, że na ich zakup zdecydować mogą się nawet te firmy, których budżet na działania reklamowe jest mocno ograniczony. Chcąc pozytywnie zaskoczyć swoich klientów, warto pokusić się o wykonanie ryżowych lizaków. Oto sprawdzony przepis na te niebanalne słodkości.Aby przygotować takie lizaki reklamowe, potrzebne będą następujące składniki: 8 szklanek ryżu preparowanego, 360 gram pianek typu marshmallow, 4 łyżki masła oraz barwnik spożywczy w wybranym kolorze.
Jak krok po kroku przyrządza się tego typu lizaki reklamowe? W pierwszej kolejności masło rozpuszczamy w garnku. Dodajemy pianki i podgrzewamy do całkowitego rozpuszczenia. Wlewamy barwnik spożywczy i dokładnie mieszamy. Ryż przesypujemy do miski, dodajemy rozpuszczone pianki i mieszamy. Przekładamy całość do formy wyłożonej papierem do pieczenia.
W następnym kroku, przełożoną do formy masę na lizaki reklamowe przykrywamy drugim arkuszem papieru i mocno dociskamy do boków i dna, starając się wyrównać powierzchnię. Odstawiamy całość do ostygnięcia na około 2 godziny. Kroimy w niewielkie prostokąty i nadziewamy na patyczki do szaszłyków. Gotowe lizaki możemy owinąć przezroczystą folią i udekorować barwną wstążką. Aby zachowały one swoją naturalną konsystencję, najlepiej przechowywać je w lodówce. Takie oryginalne lizaki doskonale sprawdzą się jako element dekoracyjny stoiska na branżowych wydarzeniach, na przykład targach. Wyeksponowane w przezroczystym naczyniu, skutecznie będą przykuwały wzrok, zachęcając do bliższego zapoznania się z ofertą przedsiębiorstwa.